måndag 28 oktober 2013

Årets PT 2013?


Gissa om jag blev överraskad när jag i helgen fick veta att jag är nominerad till ett guldhjärta i kategorin årets Personliga Tränare 2013? Så otroligt kul och hedrande att ens vara en av de som har chansen att ta hem priset.
Lite som en Oscar för oss i träningsbranschen.

Guldhjärtat delas varje år ut till personer och företag som arbetar med hjärtat, för att skapa starkare hjärtan, samt en fungerande kropp.
Prisutdelningen sker 2013 under Galamiddagen på Restaurang Estrad, Gothia Towers, lördag den 30 november  i samband med Fitnessfestivalen 2013.


Enligt juryn som valt ut kandidaterna ska en bra PT ha följande egenskaper:
En vinnande Personlig Tränare ska vara drivande, välutbildad och ha förmåga att både träna den lilla individen och den stora mästaren. Ung som gammal. Vidare måste personen ifråga ha goda sociala egenskaper, samt gärna stå ut i mängden avseende både metodik och träningstaktik.

Självklart skulle jag bli väldigt glad och tacksam om du skulle lägga din röst på mig.

Klicka här för att läsa mer eller komma till enkäten.


Inga kommentarer: