söndag 22 september 2013

Inspiration och utbildning

Tyvärr är det så att en blogg inte skriver sig själv. Det krävs prioritet, lust och inspiration för att något läsvärt ska bli till. Just det här har jag saknat... but i´m alive!

Förra helgen var jag med och presenterade två av inslagen på The Academys Event i Halmstad. En workshop med temat "Optimala förberedelser" som handlade om hur du får det mesta ut av din träning genom att planera och strukturera ditt dygn bättre.
Utöver det höll jag också i ett minst sagt välbesökt fyspass med Crossfit stuk. Varmt, trångt och grymt kul var det. Deltagarna kämpade så svetten sprutade! Hela dagen var succé med runt 200 träningsintresserade deltagare. Galet roligt!

Workshop om optimala träningsförberedelser

Teknikgenomgång inför fyspasset



The Academy: The Event Halmstad 14 sept 2013 from The Academy on Vimeo.

Dagen efter eventet var det sedan äntligen dags för "The Speed & Power Day" som jag arbetat med under en längre tid.
En heldag med fokus på löpteknik och kompletterande fysträning för löpare. Otroligt kul och inspirerande att arbeta med det här. Jag brinner! Hojta till om du är intresserad av en liknande hel -eller halvdag på din träningsanläggning.

"Pose-teknik" under "The Speed & Power Day

Inga kommentarer: